Sci-fi comedy in which Atsuhime, who gets transported in time from the Edo period to the present day, stirs up a big commotion at a fancy club in Ginza. The heroine's appearance in gorgeous kimono and sexy dresses is also a must-see. Directed by Konaka Kazuya, of {Tokyo Girl} and {NANASE: The Psychic Wanderers}. The year is 1853, and Atsuko, a.k.a Atsuhime (Ishikawa Rika), adopted daughter of the Satsuma domain lord, is en route to Edo for her wedding, when she suddenly gets transported 160 years into the future. Atsuhime is surprised by everything she sees, and circumstances lead her to work as a hostess.