Konaka Kazuya remakes the same-named SF teen ensemble drama that he helmed 35 years ago in 1986. Nostalgic depiction of a high school romance that takes place in parallel worlds.
For two months, high schooler Akio (Suzuka Oji) has reoccurring dreams of a pretty girl (Akita Shiori). One day, Akio sees the girl in real life. Her name is Risa, and she has been calling to Akio who lives in a parallel world in order to fulfill a certain promise.