Unique coming-of-age fantasy depicting the everyday experiences of the ghost of a girl who commits suicide. Veteran director Konaka Kazuya, known for the "Heisei Ultraman Series," lyrically and emotionally depicts the anguish and sorrow of people who chose death, and those who are left behind.
Based on science-fiction writer Tsutsui Yasutaka's masterpiece of the same name, this was made in commemoration of the 50th anniversary of his works. This experimental film utilizes animation and 8 millimeter film to represent the heroine's special a...