A short film project originating from a popular cell-phone game. Elements from off-color manga artist Hayami Jun's controversial 'Fukkatusai' (*Easter) have been added to this interpretation of the "Nigekirenai ai" (*Inescapable Love) game series. Created without lines, this experimental film portrays the recollections of a heroine attacked in a bizarre incident. From the director of Sumire Ningyo, Kaneko Masakazu. Mihana (Komiyama Nami) is drawing her last breath on a desolate winter field. Through her clouded consciousness she reflects upon the tragedy brought upon her by simple text messages.