A young man engaged in exterminating animals which damage crops has doubts about his own actions as he gradually reconsiders our relationship with nature. The second feature-length film by Kaneko Masakazu, director of Sumire Ningyo.
Yuku (Matsuoka Ryohei) is employed with a company which exterminates destructive animals. He receives a request from the town hall to exterminate a deer known in a mountain village as the Albino God. Though he feels reluctant to take the life of a benign, white deer, Yuku sets foot into the mountains where he comes in to contact with the people living there and experiences the majesty of nature. Then, the white deer appears before him.