A theatrical debut film by Director Yamaoka Daisuke whose future works are highly anticipated as the winner of the Grand Prix of the Sundance/NHK International Fimmakers Awards 2010. This time he welcomes as the heroine Watanabe Makiko, the actress known from works directed by Kawase Naomi and Kobayashi Masahiro. The film depicts with a good mix of humor the misunderstanding between a married couple who at last have lost interest in each other. Ryoko (Watanabe) goes binge-eating from the stress of a food poisoning case occurring at the restaurant she manages. She has a major fight with her husband, Daichi (Yamamoto Hiroshi), who does not approve of her return to work until she overcomes her binge-eating disorder, runs off and takes refuge at her friend's place, but...