A film that gained popularity with audiences over a 2 year period of showings at the Sanrio Puroland beginning in 2006. The popular characters Agumon, Gaomon and Raramon appear to reveal the Digital World in an adventurous tour. Will they be able to return safe to the "Real World" in the face of so many sudden incidents?