Previously working in independent films and as a graffer, Yoshida Keisuke directs this romantic comedy for which he also wrote the original script. Yoshida deftly directs the story of a stale couple whose relationship is rattled by a mischievous younger girl. Momose (Takaoka Sosuke) 30, and Kayo (Tabata Tomoko) 29 are into their second year living together when Kayo's younger sister Momo (Ono Erena) comes to stay over the summer holidays. Momose doesn't quite know how to react to the free spirited Momo who runs around half naked in the apartment, but he soon finds himself head-over-heels.