A film adaptation of Akutagawa Prize winner Itoyama Akiko's novel of the same title, directed by Kaneko Shusuke, director of Death Note. The executive producer is Okuyama Kazuyoshi, of Imamura Shohei's The Eel (Unagi), winner of the Palme d'Or at the Cannes International Film Festival. Carefree college student Hide (Narimiya Hiroki) loses his virginity to an older woman, the free-spirited Gakuko (Uchida Yuki). 10 years after she leaves him, Hide, now an alcoholic, is reunited with her, but she looks like a completely different person.