A love story dealing with the theme of "one's way of life" depicted through the male and female protagonists as they become sidetracked by the confused state of modern Japan's continued diversification. Kaneko Shusuke of the "Death Note" series, directs.
Despite reaping a large profit from developing an electronic device that prevents collisions with people looking at their smart phones while walking, Seichiro (Kazama Morio) is suddenly dismissed as the company president. Getting a fresh start, Seichiro begins searching for a partner with whom to share his retired life. At his first arranged meeting, he is introduced to a lovely editor, Nagi (Katase Nana), but her true intention is to interview Seichiro.