A feature film compiled from a DVD trilogy about a horrific game of survival. Kaneko Shusuke (DEATH NOTE) directs this harrowing psychological drama featuring a young cast that includes Suga Kenta from the ALWAYS -Sunset on Third Street series.
On the morning of a high school's graduation ceremony, a massive hole opens up on its grounds, and a mysterious message plays over its public address system: "If a sacrifice is not made within the next hour, all will die." Shinohara Junichi (Suga) and his classmates end up voting to decide whose life will be forfeited, but...