Drama that interweaves memories of first love nurtured on a railway. Director Kaneko Shusuke is known for the Death Note series, and has a reputation for his depiction of feminine psychology in films like Bakamono-The Idiots. Commemorative film for the Takamatsu Kotohira Electric Railroad centennial.
Fledgling curator Kamitaka Suzuka (Kinami Haruka) gets to supervise a retrospective for Ando Kojin (Mickey Curtis), one of her favorite artists. Ando, who is unenthusiastic about the retrospective, asks her to search for a woman who once gave him a pocket watch on the train.