"Death Note" series director Kaneko Shusuke helms this time travel film which depicts the struggles of a university student who is transported from present-day 2017 to 1991.
Mashio Miyu (Tano Yuka) attends the same university her parents did. Having not realized her dream of becoming an pop idol, she switches and begins rapping, but is defeated in a decisive situation. Furthermore, her mother leaves home after she runs out of patience with her husband. A shady guardian angel appears to the bewildered Miyu offering to make her wish come true, but the guardian angel jumps to conclusions and sends Miyu back in time.