A heartwarming comedy featuring the quirky music unit, the "Yajima Biyou-shitsu" (Yajima Beauty Salon) spun straight off the variety show Tonneruzu no Minasan no Okagedeshita (The Tunnels' Thanks to Everyone). The musical goes back to the trio's roots in America, and shows what the "women" were up to before they debuted in Japan. The Yajimas were enjoying a peaceful life, running a beauty parlor in Nevada. But then their father disappears, leaving mother Margaret (Kinashi Noritake), and daughters Naomi (DJ OZMA) and Strawberry (Ishibashi Takaaki), in shock.