Recompiled for film theaters from late night TV broadcasts of sexual love comedies, including some never-before broadcast pilots. Iguchi Noboru, prolific creator of B-grade free genre films, wrote the original story and directed the film. A reclusive high school student, Makoto (Kubota Masataka), digs up a clay figurine of a goddess, Dogu-chan (Yazawa Erika), and she wakes from 10,000 years of sleep. As a beautiful young girl, she becomes a bikini-clad ghost hunter, and she exterminates ghosts that have come back to modern life one after another.