This is a film made by students of Graduate School of Film and New Media, Tokyo University of the Arts, where Kurosawa Kiyoshi and Kitano Takeshi serve as professors. Based on non-fiction writer Sawaki Kotaro's book of the same title, this is an omnibus film containing four segments. Director Paul Young, who has experience as assistant editor in a theatrical feature, shows his comedic talent in creating this unique slapstick ensemble piece. Charismatic and ingenious con-artist Kasahara Kiyora (Natsuki Mari) arrives in a remote town where she cons all the gullible townsfolk.