A teenage romance film directed by Hans Canosa known for Conversations with Other Women. A young girl with amnesia is torn between three boys. The film is set in an American school in Tokyo, and half of the script is in English. Naomi (Horikita Maki) is your average high school girl, who falls down some stairs and loses the past four years of her memories. She cannot hide her confusion at school, when a senior student Yuji (Matsuyama Kenichi), her close friend Mirai (Tegoshi Yuya) and her boyfriend Ace (Anton Yelchin) reenter her life.