This is the second film directed by Yoshida Kota that has enjoyed the spotlight for the his unique style of combining eros and laughter. The film, based on the director's own experiences, invites strained laughter at what lies in the heart of a man who is trifled with by his girlfriend and won the judges' special prize at the Nishitokyo Shimin Eigasai (Nishitokyo City Peoples' Film Festival). A man (Ito Hiroshi) and woman (Kondo Ayano) enter a love hotel in Ueno. The couple have sex as they usually do, but at some point the man becomes perplexed by the fierce demands of the woman. After they leave the hotel the couple go to the zoo. There the woman looks at the man with a straight face and confesses to him, "I might be pregnant."