This film features a star-studded ensemble of leading and emerging actors, including Fujiwara Tatsuya, Ayase Haruka, and Kitaoji Kinya, to list a few. This is a psychological thriller directed by horror-great Nakata Hideo, the director famous for putting Japanese horror on the map with such films as Ring. Drawn by the exorbitantly high hourly wage of 112,000 Japanese yen, ten men and women gather at a mansion. Everyone thinks the simple psychology experiment will get them some quick cash... until one of them winds up dead. The participants are overcome with frenzied suspicion. Various deadly weapons are left in their rooms and they are killed off one by one.