Suspense action film based on the Korean hit Haunters, incorporating a brand-new climax. Directed by Nakata Hideo of Ring and The Complex. Co-stars Fujiwara Tatsuya and Yamada Takayuki depict two men engaged in an intense battle.
A man (Fujiwara) with the ability to manipulate all human beings meets Tanaka Shuichi (Yamada), the single person who he cannot control. The man fears Tanaka's imperviousness to his power, and gets people in the city to attack him. Then, he directs his attacks on Kanae (Ishihara Satomi), Tanaka's love interest.