A 3D animation film created to celebrate the 10th anniversary of the TV broadcast of the series. The main characters from the three "Yu-Gi-Oh! (King of Games)" series take on their enemies. Directed by Takeshita Kenichi, the director of "Ghost in the Shell STAND ALONE COMPLEX." Fudo Yusei (voice: Miyashita Yuya) fights in a card battle called Duel, to protect New Domino City. While chasing Paradox (voice: Tamura Atsushi) who is plotting to destroy the world, time slips and he ends up fighting a battle across time and space with legendary duelists Muto Yugi and Yuki Jaden.