This story of young romance follows seven individuals stranded on a desert island who find themselves drawn together in an effort to survive. The screenplay is by Watanabe Kei, a former comedian who is well-known name in the television industry. Kaori (Konan Yuka), a fisherwoman who longs for metropolitan love, heads to a desert island with her girlfriends. Tomu (Nishi Koichiro), an arrogant yet popular actor, and Nanako (Sato Tamao), an actress whose popularity is waning, happen to be in the area on location for a film. Everyone finds themselves stranded on the island after an accident.