Slapstick comedy delivered as a musical. A feckless guy who died in an accident bets on going to heaven, and strives to re-educate four women with troubled pasts. Uses original songs to create a frenzied drama.
Teacher Fujimoto (Sakimoto Hiromi) gets caught up in a suicide by jumping, and finds himself on the borderline between heaven and hell. There, he is ordered to turn four women who have gone bad into ladies if he wants to get into heaven, and returns to the land of the living with Ume-chan (Tsubuyaki Shiro), also known as "heaven's drag queen."