This action/suspense portrays a tough female narcotics officer's stand against a brutal criminal organization. Director Muguruma Shunji, known for My Lover is a Sniper (Koibito wa sniper - gekijoban), captures the action with powerful, visual beauty and dynamic production. Narcotics officer Miwa Satoko (Suzuki Sachiko) overhears a strange word at a crime scene -- "Geode." On the case, Satoko finds herself at a farm, where she reunites with her former lover, Matsueda (Tsuda Eisuke), who has lost his memory...