Hard-hitting action film that questions the very existence of stuntmen in the age of CG. Directed and scripted by Muguruma Shunji of My Love is a Sniper.
Hoshi Akira (Minami Shota), who was just a kid when his father died, becomes a professional motocross racer in the US but returns to Japan when his mother dies. He is seeking revenge against retired stuntman Okubo Gou (Takahashi Masashi), the man responsible for his father's death. Akira starts training under ex-stuntman Todo Jin (Ishiguro Ken) so he can settle the score himself.