Momo Matsuri is a film screening group that was started in 2006 by several young female directors in search of a place to show their works. Every year, short films with a common theme are created and screened. In 2010, the 12 directors came together for the third time to each tackle the theme of "Lies." The director of this film, Kato Maya, is still in her twenties, and is also engaged in telecine/editing work for films. Abeko (Haruyama Rena) unconsciously wanders the streets every night. She becomes entangled in a sinister plot and dies, but comes back to life as a vampire.