This coming-of-age drama is set in a music school and vividly depicts the struggles and relationships of a group of young students who hope to enter the music industry. Training to be a singer-songwriter, Kagami Ao (Sano Kazuma) happens to run into Mizuno Shion (Kiritani Mirei), a childhood friend taking Guitar Craft courses at the same school. While they both have feelings for one another, they are somehow unable to act on them. In reality, Ao lost all memory of Shion in an accident 11 years ago...