This is the third installment in the independent short film series born out of an acting workshop sponsored by Apres, a company involved in the production of films and management of actors. Each film was made with a director and a group of actors, of both pro and amateur status. This piece was directed by well-known avant-garde director Yamakawa Naoto. Suzutani Hiroshi (Nagano Tsubasa) is told by his doctor not to put any undue strain on his heart to protect himself from a myocardial infarction. He tries his best to always keep his cool, but unfortunately he's more hot-tempered and jittery than anyone around.