This is one entry in a collection of short films starring CITYBOYS, a veteran comedy group made up of Kitaro, Otake Makoto, and Saiki Shigeru. Adult-video star Fuko stars as herself, and Otake uses his characteristic black humor in his role as director, screenwriter, and actor. Fuko (as herself) is known for her gigantic P-cup bust, and her agency's president (Otake) plans on using that gigantic bust to make money. For some reason, however, the people around them are all nothing but hopeless losers.