This is one entry in a collection of short films starring CITYBOYS, a veteran comedy group made up of Kitaro, Otake Makoto, and Saiki Shigeru. Kitaro directs and films this documentary of actor and mime Nakamura Yuji, focusing on his unique humanity. Nakamura, a multi-talented individual active in a variety of fields, works out everyday at the boxing gym, which any fan could tell you. However there was one big issue in his private life...