A unique family drama with an offbeat sense of humor that evokes pathos for a middle-aged man. Matsuda Kentaro, who has worked on many independent films since he was a university student, works on his first theatrical piece, skillfully drawing out the individual traits of the actors with his exquisite direction. Kashiwagi Atsuo (Asami Koshiro), a former town councilor, is asked by Mayor Nishimura (Sugata Shun) to fabricate an unidentified living creature for the revitalization of the town. He reluctantly pushes himself into a costume and transforms into the unidentified organism "Nucchie," and shows up in the town. As he gains more public attention, he feels strangely fulfilled.