The third film in the series based on the leading writer of pornographic novels Dan Oniroku's masterpiece, portraying a heroine who gets dragged into the world of bondage and the lewd pleasures of psychological torture and domination. The main character is played by Komukai Minako who switched careers from being an idol to a stripper. Rich and ambitious Toyama Takayoshi (Motomiya Yasukaze) fixes his sights on the beauty of Shizuko (Komukai), an up-and-coming cellist who has returned from Italy and married the president of a Kansai Zaibatsu (financial conglomerate). Toyama conjures up an ingenious plan to steal Shizuko, then marries her to begin breaking her into the obscene world of bondage.