A film from "Summer," the first group of works from the Love & Eros CINEMA COLLECTION 2nd season, created by filmmakers from various fields on the themes of love and sex. Depicts the relationship between a runaway youth and a married woman who bears emotional scars from a certain incident.
Mayumi (Maru Junko) was leading a contented life, but one day she is raped on a nighttime street. Emotionally traumatized, Mayumi leaves her husband, and meets a runaway youth at a park. The two are in similar circumstances, and just as they grow close Mayumi's husband appears.