An entry in a series focused on "love" and "erotica," in which six creators from multiple fields -- from film and TV to direct-to-video and manga -- compete. The actress who plays the main part, Shimada Yoko, plays herself in a comic role. The director is Imaoka Shinji, a genius of the "pink film" industry. Actress Shimada Yoko (as herself) is tired of playing roles she has no interest in, and runs away during filming. She jumps into a taxi carrying Goro (Komoto Masahiro), who has just come out of hospital close to where she was filming, and ends up living off him.