The film features several stars, both new and old, including Nishijima Takahiro from Ai no Mukidashi (Love Exposure), based on the novel of the same name by Agawa Sawako, essayist, moderator and novelist. A bitter-sweet fantasy for adults depicting the importance of being connected to each other based on the theme of "eating." 35-year-old Rui (Sakai Maki) is a single girl who begins to live alone since her aunt (Kaga Mariko), with whom she had been living with, gets married. Then, self-styled painter Tony (Fuji Tatsuya) and apprentice editor Kosuke (Nishijima) come to live with her and start to change her life.