Live-action adaptation of the suspense novel by bestselling author Isaka Kotaro. Depicts the intertwining fates of a former teacher whose girlfriend dies, a man who drives his targets to suicide, and a knife-wielding killer. Reprises the The Brain Man team with director Takimoto Tomoyuki and Ikuta Toma in the lead.
Suzuki (Ikuta) abandons his work as a teacher and plunges into the criminal world to exact revenge on the person who killed his girlfriend in a hit-and-run accident. But, right before his eyes, a mysterious strongman kills his target before he gets the chance. Suzuki is baffled, but begins chasing down the truth behind the chain of events.