Violence mystery about an enigmatic "brain man," who has outstanding intelligence and strength, but utterly lacks human emotions. Directed by Takimoto Tomoyuki, renowned for dramas like The Investigation Game and IKIGAMI: The Ultimate Limit, screenplay by Manabe Katsuhiko and Narushima Izuru, who directed and swept in domestic film festival awards with REBIRTH.
Indiscriminate serial killings erupt in an outlying town. Detective Chaya (Eguchi Yosuke) uncovers the assailant's hideaway, and takes an unidentified man (Ikuta Toma) into custody. This man is a killing robot who has no problem murdering people, and is known as the "brain man" by those around him.