Sequel to the film adaptation of Naoki Prize-winner Miyabe Miyuki's mystery by REBIRTH director Narushima Izuru. Immersive directorial approach tells the story of a school trial held by and for children after the death of a junior high school boy.
Student Fujino Ryoko (Fujino Ryoko) initiates an in-school trial for an incident in which a boy falls to his death and confronts an impasse when defendant Oide Shunji (Shimizu Hiroya) refuses to appear. Playing the role of the prosecutor, Ryoko closes in on the shocking truth amidst a tangle of emotions.