An adaptation of the massively successful manga and animated television series FULLMETAL ALCHEMIST on an epic scale. Its screenplay is by novelist Shimpo Yuichi, who also wrote the book on which the film Whiteout was based, and its director is Murata Kazuya, who was associate director for the animated series Code Geass: Lelouch of the Rebellion. Brothers Edward (voice: Park Romi) and Alphonse (voice: Kugimiya Rie) are hunting a powerful alchemist named Melvin who has escaped from prison, and head for the bordertown of Milos where a fierce battle awaits them.