A coming-of-age drama portraying the relationship between a girl whose father has died, and a kitten. Its screenplay is provided by Aso Kumiko, who depicted the bond between children and their dog in the hit television drama series Marumo no Okite (Marumo's rule), and its director is Takahashi Eiki, known for his music videos for artists including Mr. Children. For Haruka (Endo Mai), life has felt empty since she lost her father two years earlier. One day she finds a munchkin kitten at a park and tries to raise it at home, but her mother objects strongly. The following day, she realizes that the cat is gone and gets into a fierce argument with her mother, then leaves home.