AKB48, the girl band that enjoys widespread popularity. Second documentary delving into the activities of these girls who made their big break as "idols who you can see in person," rather than being inaccessible icons. In-depth coverage over 365 days of the girls as they deal with pressure while performing glitzy concerts in 2011. Director Takahashi Eiki, whose AKB48 music videos include "Ponytail and Chouchou," focuses on bright spots and shadows for the group that were not covered in the previous documentary, as well as exclusive interviews.