Fourth documentary about the hugely popular idol group AKB48. In-depth coverage from January 2013 through June 2014, a period when major changes rocked the group. Directed by Takahashi Eiki, who has handled the series from the second film.
The camera goes behind-the-scenes for events including the Dai Sokaku Matsuri, a major reshuffling involving all of the groups, and the Senbatsu Sosenkyo, the general election in which fan votes decide which members will sing the upcoming single. Depicts the determination of the young girls who lead the contemporary idol world.