Takahashi Eiki, who is known from the "Documentary of AKB48" series, directs this first documentary which tracks the trajectory of the idol group Keyakizaka46 as it lowers the curtain on its 5 year history. It compiles re-edits of various live performances and testimony by many of its members and the behind-the-scenes staff. With the sudden departure of Hirate Yurina, the group's undisputed choreography center, the remaining members of Keyakizaka46 make a single determination as they enter the turbulent fifth year since the group's formation.
A coming-of-age drama portraying the relationship between a girl whose father has died, and a kitten. Its screenplay is provided by Aso Kumiko, who depicted the bond between children and their dog in the hit television drama series Marumo no Okite (M...