A fantasy set in a parallel world, adapted from Makime Manabu's Naoki Prize-nominated novel. It comically depicts the revelation of a secret regarding the successor to the Toyotomi clan that has been kept for 400 years by the people of Osaka, and how it causes the modern-day economy and public affairs to grind to a halt. Matsudaira (Tsutsumi Shinichi), Torii (Ayase Haruka), and Asahi (Okada Masaki), three elite agents from the Board of Audit of Japan who investigate the use of public funds, arrive in Osaka from Tokyo to carry out an on-site inspection of the prefectural government's books. They discover a suspicious foundation, but their attempts to dig deeper are frustrated at every turn.