A tale of a man and a woman, produced with the support of the Cineastes Organization Osaka Exhibition (CO2) that aims to cultivate up-and-coming filmmakers. Its director Hano Toru is not only active as a filmmaker, but has also worked as a playwright and theater director in recent years. Hasumi (Kurita Masahiro), a reporter for a third-rate magazine, travels to Kantera Island on the trail of a senior cameraman who has gone missing. There he meets a beautiful prostitute named Hakua (Kimoto Junko), and eventually learns from a security police officer that several of her clients have died strange deaths.