An adaptation of popular playwright Maeda Shiro's eponymous novel. Director Honda Ryuichi has developed a reputation for his style of comedy direction that blends humor with dark streak. Oki Nobuyoshi (Takenouchi Yutaka) and his wife Saki (Mizukawa Asami) are newlyweds, but have already grown weary of married life. Then a strange turn of events sees them set off on a honeymoon to 'hell.' What will they discover beyond the underworld through their encounters and experiences with its bizarre denizens? A heartwarming humanistic comedy full of laughs, travel, and ultimately uplifting happiness.