The first feature-length film directed by actor Kishi Kentaro, a protege of playwright Miyazawa Akio who primarily works in theater and film. It is a cinematic adaptation of a 'vision' that came to him on the streets of Palestine during a visit to the country. A vast volume of recordings/memories, filmed in an attempt to find spiritual salvation, are conveyed with a unique visual aesthetic and sense of time. Sachi and Osamu dream of creating their ideal school, and discover an old notebook and a cassette tape. When they listen to it, the past begins to replay, eventually causing Osamu to relive a traumatic incident from his past that he had tried to forget.