An ensemble drama depicting modern Japanese society through three couples with various problems related to food. The directorial debut of exciting newcomer Kurimura Minoru, it won the NETPAC Award at the 32nd Moscow International Film Festival, and was an official selection of the 61st Berlin International Film Festival's Culinary Cinema section. Saori (Sakuma Mayu) works part-time at a dining bar in Shibuya. Her motivation in life is having other people eat the food she makes, but is concerned that regular customer Kujo (Kamimura Satoshi) has never taken so much as a bite of her cooking.