A drama produced as a fifth-year graduation film for the Tokyo University of the Arts' Graduate School of Film and New Media, whose teaching faculty includes Kurosawa Kiyoshi. Director Ito Takehiro is a newcomer born in 1984, and this film displays his highly developed visual sense. Yuri (Komiyama Nami), Moeko (Okuda Erika), and Ai (Mimura Takayo) have been close friends since their high school days. As they approach the end of their twenties, their relationship has not changed despite the different paths they have taken. However, they each arrive at what might best be described as crossroads in their lives.