Drama directed by Kurosawa Kiyoshi mentee Sanada Kohei, who brings symbolic imagery to bear on a non-traditional family's journey. Screenplay inspired from the song Shing Shing Shing by cutting-edge Japanese rock band Happy End from the early 70s.
High school student Tomoyuki (Ikeda Houshi) lives with the Tekiya family, a ragtag group of people who have no other place to go. A girl named Yuki (Wagatsuma Miwako) joins the group. When their home falls victim to a sudden demolition project, they head off on a journey with no destination.